Click to order
Total: 
ПІБ
Ваш номер телефону
Місто доставки
Номер відділення Нової Пошти
Коментар для нас:
Спосіб оплати
Прокачайся разом з нами
Підписуйтесь на наш телеграм канал і тоді ви точно не пропустите наші круті статті
ЗНАННЯ

Як зробити маску-ворожіння
в Instagram
без реєстрації та смс

25 Травня 2020
Переглядів: 1756
ЗНАННЯ
Як зробити маску-ворожіння в Instagram
без реєстрації та смс
25 Травня 2020
Переглядів:
1756
Поділитися новиною:
Усі в Instagram вже добряче хайпанули на цій темі. Кожен, кому не лінь, дізнавався, який він щур, принцеса з Діснея або яка пісня Валерія Меладзе підходить найбільше. Ми покажемо вам зворотну сторону медалі. А саме, як таку маску зробити власноруч. Можливо, саме ваш витвір почеплять собі на голову тисячі користувачів Instagram?
До речі, ДУМАЙ теж має свою маску "Що я роблю на карантині". Тому заходьте на наш профіль та пробуйте. А ми з радістю запостимо вас до себе в сторіс!

Насамперед, вам потрібно завантажити програму Spark AR Studio

1. Що спробувати зробити маску, скачайте ось ці матеріали. Пізніше, вже коли матимете базові знання, зможете підставити власні файли, з якими б хотіли зробити маску.

2. Го до роботи! Уважно дивіться на скріншоти. Спочатку ми додаємо Face Mesh
3. Додаємо Plane. Перед обличчям з'явився шахматний прямокутник. Саме на ньому будуть з'являтися питання та варіанти відповідей на них. Далі потрібно для зручності перейменувати Plane у Question.
4. Наступним робимо Face Mesh невидимим. Це щоб було зручно, повірте нам.
5. Тепер треба зробити так, що наш Question був синхронізований з обличчям. Щоб це зробити, потрібно перемістити його в розділ FaceTracker. Тепер наш Question закриває обличчя, грейт.
6. Піднімаємо нашу карточку з питанням на рівень лоба. Щоб це зробити, натискаємо на Question на лівій панелі, а на правій в налаштуваннях Position задаємо значення 0,1 по осі Y. Щоб рухати цю область, треба зажати одну з будь-яких стрілок у центрі екрану.
7. Тепер надаємо матеріал і текстуру для Question. Натискаємо на нього в лівій частині екрану, а в правій натискаємо на кнопку + біля поля Materials. Одразу називаємо матеріал Question, який з'явився.
8. Тепер потрібно надати нашому матеріалу текстуру. Ми перетворюємо плашку в картинку з питанням. Для цього натискаємо матеріал Question в лівому нижньому кутку екрана та надаємо йому shader type Flat.
9. Тут же загружаємо в розділ Texture перший файл з нашої папки проекту. Біля поля Texture натискаємо на choose file і завантажуємо файл question.png
10. Хмм, забули виключити компресію. Для цього виділяємо в лівому нижньому кутку текстуру Question і правій панелі ставимо галочку no compression.
11. Додаємо ще один Plane і називаємо його Answers.
12. Надаємо матеріал для Answers. Виділяємо його в лівій верхній частині екрану, а в правій частині натискаємо + біля поля Material. Натискаємо create new material і матеріал, який з'явився називаємо Answers.

13. Потім потрібно створити текстуру з відповідями. Для цього натискаємо кнопку Add та додаємо Animation Sequence. Також називаємо це Answers.
14. Animation Sequence — це послідовність відображення зображень у вигляді анімації. Щоб побачити, як це працює, виділяємо нашу animation sequence, яку ми назвали Answers. На правій панелі біля поля texture натискаємо на кнопку Choose File.
15. У вікні, що з'явилося можемо вибрати всі варіанти відповідей з папки Answers.
16. Далі вибираємо наш матеріал Answers в розділі Assets. Надаємо йому shader type Flat.
17. Надаємо йому в якості текстури наш animation sequence — Answers.
18. Маска не красиво перекриває обличчя, тому піднімаємо вище обидва наших plane. Для цього вибираємо їх в лівій верхній частині екрану, а в правій частині в розділі position задаємо 0.2 по осі Y для Question і 0.1 для Answer.
19. Далі вибираємо Answers в розділі animation sequence і натискаємо на кнопку навпроти поля current frame.
20. Відкрилося меню патчів і з'явився перший патч. Правою кнопкою ми будемо додавати нові по порядку. Ці патчі задають логіку роботи маски. Першим додаємо патч під назвою Random.
21. Таким самим способом додаємо патч Loop Animation.
22. Патчі, що з'явилися з'єднуємо ось так:
При цьому в полі End Value патча Random вписуємо значення 9.

23. Далі з'єднуємо Random і Current Frame і бачимо, що значення відповідей рандомно перемикаються кожну секунду.
24. В патчі Loop Animation змінюємо duration з 1 на 0.1. Тепер значення відповідей змінюються швидше, ніж в класичних масках-гадалках.

25. Тепер перебирання відповідей відбувається постійно, але не дає ніяких відповідей. А нам потрібно, щоб воно активувалося при відкритті рота. Щоб так було, вибираємо FaceTracker в лівому верхньому кутку і в правій панелі натискаємо на кнопку Create біля поля Patch.
26. Вибираємо пункт Mouth Open і бачимо, що в нашому Patch Editor додалися нові патчі. Для зручності ставимо їх перед тими, які створили раніше.
27. З'єднуємо вихід Mouth Open зі входом Enable патч Loop Animation. Тепер анімація пов'язана з відкриттям рота. Але для її роботи рот повинен бути постійно відкритим.

28. Щоб це пофіксити додаємо патч, який називається Delay.
29. Вставляємо цей патч між Mouth Open і Loop Animation і надаємо йому значення 3 в полі duration. Тепер анімація стартує з невеликою затримкою після відкриття рота.
30. Далі додаємо патч, який називається Switch. Цей патч дозволяє включати та виключати, наприклад, анімацію.
31. Тепер нам треба підключити цей патч таким чином, щоб відкриття рота включало анімацію, а закриття рота з затримкою виключало її. Після додавання Switch в нас автоматично додається патч Pulse.
Далі нам необхідно зібрати таку картинку: вихід Mouth Open з'єднати зі входом Pulse, верхній вихід Pulse з'єднати зі входом Delay і Turn on в патчі Switch / вихід Delay з'єднати Turn Off в патчі Switch і вихід Switch з'єднати зі входом Enable в патчі Loop Animation.

32. Тепер зробимо так, щоб на момент старту ворожіння було видно тільки питання. Для цього в лівій панелі вибираємо Plane під назвою Answer ів правій частині екрану натискаємо на кнопку біля поля Visible.
33. Патч, який з'явився з'єднуємо з виходом патча Switch.
34. Тепер у нас в дефолтному стані тільки питання, з відкриттям рота з'являється анімація з відповідями, після чого відповідь з'являється та швидко зникає. Щоб це виправити, виділяємо патчі Pulse, Switch і Delay і натискаємо "копіювати" (ctrl+c). Вставляємо ці патці за допомогою (ctrl+v) трішки вище таким чином:
35. Тепер підключаємо другий створений Switch до жовтого патчу Visible. Для того, що результат ворожіння залишався довше — в поле нового Delay (який тільки що додали) вставляємо цифру 10.
36. Додаємо патч Not.
37. Після цього в лівій панелі вибираємо Plane — Question. В правій частині екрану навпроти поля Visible натискаємо кнопку. Патч, що з'явився, з'єднуємо з виходом патча Not. А вхід патча Not з'єднуємо з виходом другого патча Switch. Повинно вийти ось так:
38. Тепер при відкритті рота питання зникає і залишаються тільки відповіді. Щоб це виглядало органічно, вибираємо в лівій частині екрана Plane Question і в правій панелі змінюємо значення Position по осі Y з 0.2 на 0.1
Вітаємо! Базове ворожіння готове. Тепер коли людина відкриває рот, починається магія. Результат залишається декілька секунд, а після починається знову.
P.S.
P.S.
Будьте креативними та зробіть дійсно круту маску.
Будьте креативними та зробіть дійсно круту маску.
Поділитися новиною:
Раз на тиждень надсилаємо найприкольніше.
Го з нами.
ЩЕ ЦІКАВІ СТАТТІ